Şikayet Politikası

Amacımız, size ve evcil hayvanınıza mümkün olan en iyi hizmeti ve bakımı sunmaktır. Geri bildiriminizi, yorumlarınızı ve önerilerinizi bize bildirin, böylece hizmetimizi ihtiyaçlarınıza daha uygun hale getirmek için çaba gösterebiliriz. Kliniğimizdeki veterinerler, teknikerler, teknisyenler, resepsiyonistler ve uygulama yöneticileri yorumlarınızı ciddiye alacak ve size nasıl yardımcı olabileceğimizi bilmek isteyeceklerdir. 

Şikayetler: 

Hizmetlerimizle ilgili herhangi bir sorunla karşılaştıysanız, lütfen bize bildirin:

  • İlk olarak, evcil hayvanınızın bakımından sorumlu kişiye söyleyin – endişenizi orada çözebilir ve sonra 
  • Eğer ulaşılamazlarsa, lütfen endişelerinizi ekibimizdeki sorunu çözeceğine inandığınız ilk kişiye iletin.
  • Eğer sorunun gizli olarak bize aktarılmasını istiyorsanız bize iletişim sayfamızdan yazabilirsiniz. Aşağıdaki bilgilerin sağlanması yararlı olacaktır: 
    • Adınız, adresiniz ve uygun irtibat telefon ve e-postanız 
    • Evcil hayvanınızın adı 
    • Kliniğe en son katıldığınız tarih 
    • Endişelerinizin kısa bir açıklaması 
    • Endişelerinizle en iyi şekilde ilgilenmek için ne yapabileceğimize dair bir özet 
  • Genel olarak, bir endişeniz varsa, bunu en kısa zamanda yükseltmek en iyisidir – bu, devam etmekte olan sorunları araştırmamızı ve çözmemizi kolaylaştıracaktır. 
  • Çalışanlarımızdan herhangi biri şikayetinize dahilse, bize isimlerini vermeniz yararlı olacaktır 
  • Şikayetinizin Mesai Saatleri dışında bir hizmet veya personelimiz tarafından sunulmayan bir yönlendirme tedavisi ile ilgili olması durumunda, öncelikle şikayeti ilgili servis sağlayıcıya yönlendirmenizi rica ederiz. Durumun böyle olup olmadığından emin değilseniz, lütfen uygulama personelinden herhangi birine sorun; şikayetin kime yönlendirilmesi gerektiğini hızlı bir şekilde açıklayabiliriz. Sonuçta bizi güncel tutabilseydiniz de memnun oluruz.
  • Şikayetleriniz finansal konulardaysa

Gizliliğinizi artırdığınız her noktayı ele alacağız. Şikayetinizi aldıktan sonra, daha fazlasını öğrenmek için sizinle iletişime geçmeyi hedefleyeceğiz. Lütfen sizinle iletişim kurmak için en uygun zamanı bize bildirin. Bir sonuca varmadan önce konuyu daha fazla araştırmamız gerekebilir; Bu durumda, mümkün olan en kısa sürede durumu analiz etmek için elimizden geleni yapacağız ve mümkün olan en kısa sürede size cevap vereceğiz. 

Normal koşullarda, şikayetinizi aldıktan sonraki en geç 14 gün içinde çözüme ulaştırmayı hedefleriz.

Tartışma:

  • Bu sürecin sonucundan memnun değilseniz, info@vetix.com.tr adresine e-posta göndererek merkez ekibimizee olan endişenizi anlatabilirsiniz . E-postanız uygun kişiye yönlendirilecektir.

Düşüncelerinizi bizimle paylaşmak için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.